Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій.
Дата: 12.07.2024 09:00
Кількість переглядів: 106
- Спочатку звернися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.
- Якщо питання не вдалося вирішити, ти можеш звернутися до Національного банку України.
Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.
Детальніше про подання звернень:
https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності “Гаразд” за посиланням:
https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna
#ЗнайСвоїПрава_Страхування #ЗСП_Страхування