ДЛЯ ОТРИМАННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
У разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання застраховані особи, які перебувають в трудових відносинах, мають право на отримання страхових виплат. На підставі проведеного розслідування страховими експертами з охорони праці складається акт за формою Н-1 або при професійному захворюванні акт за формою П-4.
Куди та хто може звернутись для подання документів?
Застрахована особа може звернутись особисто або через уповноваженого представника до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області. Також подати документи можна дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Перелік документів, необхідних для отримання страхових виплат:
-
паспорт громадянина України;
-
довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру;
-
трудова книжка;
-
довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
-
акт розслідування нещасного випадку на виробництві або акт професійного захворювання за встановленими формами;
-
підтвердження встановлення інвалідності та ступеня втрати професійної працездатності (висновок МСЕК).
Антоніна ТОРШИНА,
начальник управління пенсійного забезпечення,
надання страхових виплат, соціальних послуг,
житлових субсидій та пільг головного управління
Пенсійного фонду України в Кіровоградській області