A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ганнівська громада
Кіровоградська область, Новоукраїнський район

ЮНІСЕФ — українцям: програма грошової допомоги Спільно

Дата: 02.06.2022 15:11
Кількість переглядів: 2683

ЮНІСЕФ разом із Міністерством соціальної політики України розпочинають багатоцільову програму грошової допомоги для незахищених родин із дітьми, які постраждали через війну та потребують фінансової підтримки.( у тому числі і «корінних жителів» )

ЮНІСЕФ

 

UNICEF

Програми грошової допомоги від ЮНІСЕФ Спільно — це  додаткова підтримка багатодітних українських сімей, які постраждали від війни. На першому етапі допомогу отримають понад 50 тис. сімей з дітьми.

Протягом першої фази Програми ЮНІСЕФ допомагає родинам в Україні, які належать до однієї з двох категорій:

  1. Мають троє і більше дітей до 18 років, з яких принаймні одна дитина не досягла двох років на момент подачі заявки;
  2. Мають двоє і більше дітей до 18 років, з яких принаймні одна дитина з інвалідністю.

Названі батьки або батьки вихователі також можуть подавати заявку на отримання допомоги, якщо відповідають чинним критеріям. 

У майбутньому перелік вимог до учасників може бути змінений, а перелік категорій — розширений.

Наша команда вже працює, щоб сайт грошової допомоги Спільно працював безперебійно. Вибачте за тимчасові незручності. 

Якщо вам не вдалось заповнити заявку на сайті register.unicef.org (http://register.unicef.org/), будь ласка, спробуйте пізніше. Подача на програму відкрита та не має кінцевої дати подання.  

Ми надамо допомогу кожній родині, яка успішно подала заявку та підпадає під критерії програми.

Умови участі

Якщо ваша родина належить до однієї з указаних категорій і ви відчуваєте потребу в допомозі, вам необхідно зареєструватися на сайті register.unicef.org. 

Реєстрація та надання деяких даних про вас і вашу родину є необхідною умовою розгляду заявки про отримання грошової допомоги. 

Вашу заявку буде розглянуто фахівцями ЮНІСЕФ та його партнерами щодо її відповідності критеріям Програми. На основі цих даних буде ухвалене рішення щодо надання допомоги. Вам повідомлять рішення, надіславши СМС на вказаний номер. 

Сума грошової допомоги

Сума грошової допомоги на місяць складає 2200 грн на кожного члена сім’ї, але не більше як на п’ять осіб. 

Родина отримає одноразову виплату за три місяці на вказаний банківський рахунок чи дебетову картку протягом 4 тижнів з моменту подання заявки. Переконайтеся, що у вас є доступ до рахунка перед поданням заявки. 

Як розрахувати суму допомоги? 

Кількість членів родини х на 2200 грн х 3 місяці, наприклад:

  • якщо вас четверо, то, виходячи з розрахунку 2200 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26400 грн;
  • якщо вас п’ятеро і більше, то ви отримаєте 2200 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33000 грн.

Читайте нижче блок «Запитання та відповіді», щоб дізнатися важливі деталі щодо реєстрації та отримання допомоги або звертайтеся за номером гарячої лінії “Спільно” 0 800 600 017 (безоплатно, працює щодня з 8:00 до 22:00).

РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДОПОМОГИ

Хто може отримати грошову допомогу

 

Хто може претендувати на участь у програмі?- Протягом першої фази Програми ми допомагаємо родинам в Україні, які належать до однієї з двох категорій:

Названі батьки та батьки вихователі також можуть подавати заявку на отримання допомоги, якщо вони відповідають даним критеріям. 

У майбутньому перелік вимог до учасників може бути змінений, а перелік категорій — розширений. Якщо вам чи вашій родині потрібна допомога в цей скрутний час, реєструйтеся як учасник програми на сайті register.unicef.org.

Вашим першим кроком має стати реєстрація на сайті register.unicef.org. Фахівці ЮНІСЕФ перевірять ваші дані на відповідність критеріям і зможуть прийняти рішення щодо отримання допомоги.

Домогосподарство складається з особи або групи пов'язаних чи непов'язаних осіб, які:

  • мешкають разом в одному приміщенні;
  • дотримуються спільних правил проживання;
  • визнають одну і ту саму особу головою домогосподарства;
  • разом харчуються.

Подаючи заявку на допомогу, виходьте з перелічених критеріїв і вказуйте в анкеті лише тих осіб, які належать до вашого домогосподарства.

Якщо ви вже отримали державну допомогу, ви маєте право зареєструватися на програму грошової допомоги Спільно від ЮНІСЕФ.

 

Проте, якщо ви вже отримали чи зареєструвались на отримання грошової допомоги від іншої міжнародної організації, наприклад, УВКБ ООН, ЮНІСЕФ не може надати ще одну грошову допомогу. Грошова допомога міжнародних організацій розрахована так, щоб допомогти різним категоріям людей.

 

 

Я тимчасово перебуваю за кордоном, чи можу я податись на цю програму для отримання допомоги?

Наразі програма працює для сімей в Україні. Але ми працюємо із партнерами, щоб допомогти сім’ям, які виїхали.

 

Реєстрація

Заповніть анкету на сайті register.unicef.org, слідуючи інструкціям. 

Ваша заявка буде розглянута фахівцями ЮНІСЕФ та його партнерами щодо її відповідності критеріям Програми.

Якщо ви відповідаєте критеріям програми, на основі цих даних буде ухвалене рішення щодо надання допомоги. Це рішення вам повідомлять через СМС.

Якщо виникнуть труднощі, зв’яжіться з нами за номером гарячої лінії “Спільно” 0 800 600 017.

Для нарахування допомоги слід заповнити всі обов’язкові розділи анкети. Це:

  • згода на обробку персональних даних;
  • місце перебування;
  • дані всіх членів домогосподарства: повне ПІБ, посвідчення особи, ідентифікаційний код, дата народження, номер рахунку у форматі IBAN для особи, яка відповідатиме за отримання допомоги для всього домогосподарства).

Також важливо додати номер документу та фото свідоцтва про народження чи іншого документи дітей.

 

Якщо певних даних не буде внесено до анкети або вони не відповідатимуть дійсності, це може призвести до негативного рішення щодо заявки і відмови у нарахуванні допомоги.

Під час реєстрації необхідно буде вказати номер документу, який у вас доступний.

Будь ласка, уважно слідкуйте за інструкціями в анкеті.

 

Дуже важливо прослідкувати, щоб ви коректно вказали:

  •  повне прізвище, ім’я та побатькові голови домогосподарства, тобто людини, яка буде отримувати грошову допомогу на рахунок
  • ідентифікаційний код
  • номер рахунку у форматі IBAN
  • дані і фото свідоцтва про народження дітей, які вказані у заявці. 

Якщо у дитини є посвідчення дитини з інвалідністю, також важливо буде додати фото цього посвідчення.

Так, ви можете завантажити копію документів із додатку Дія.

Так,ви можете завантажити копію закордонного паспорту дитини замість свідоцтва про народження.

Якщо у вас нема жодного іншого діючого документу, ви можете вказати той документ, який у вас наявний, навіть якщо у нього закінчився термін дії

Щоб дізнатись статус вашої заявки, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію “Спільно” 0 800 600 017 (щодня з 8:00 до 22:00, безоплатно).

 

Також важливо зберегти ID-номер заявки та QR-код, який ви отримали після реєстрації заявки на сайті, для подальшої комунікації.

Наразі зареєструватися для участі в програмі можна тільки на сайті. Якщо у вас немає можливості зробити це самостійно, попросіть довірену особу (родича, друга), яка має відповідні технічні можливості, подати заявку від вашого імені.

Будь ласка, не передавайте ваші персональні дані (банківський рахунок, дані документів) стороннім особам, яких ви не знаєте чи не довіряєте.

Ні, у ЮНІСЕФ чи його партнерів нема платних сервісів. Реєстрація на програму безкоштовна. Будь ласка, не передавайте ваші персональні дані (банківський рахунок, дані документів) стороннім особам.

ЮНІСЕФ співпрацює лише з такими неурядовими організаціями як Triangle Generation Humanitaire, ГО «Українська освітня платформа», Українська мережа за права дитини та Українська фундація громадського здоров’я, Карітас Україна, Українська Академія Лідерства, гуманітарна місія “Проліска”, БФ “Розвиток футболу України”. Всі вони можуть пропонувати громадянам безоплатно зареєструвати анкету для отримання грошової допомоги від ЮНІСЕФ, а також допомагати в цьому тим, хто має обмежений доступ до технологій.

Якщо вам відомо про осіб чи організації, які проводять реєстрацію та вимагають оплату, будь ласка, повідомте про це на гарячу лінію “Спільно” 0 800 600 017.

ЮНІСЕФ співпрацює з такими неурядовими організаціями як Triangle Generation Humanitaire, ГО «Українська освітня платформа», Українська мережа прав дитини та Українська фундація громадського здоров’я. Всі вони можуть пропонувати громадянам безоплатно зареєструвати анкету для отримання грошової допомоги від ЮНІСЕФ, а також допомагати в цьому тим, хто має обмежений доступ до технологій.

Зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 600 017. Цей номер є багатоканальним і безплатним. Оператор зареєструє ваш запит і передасть його до ЮНІСЕФ для оновлення даних. Для внесення змін оператор запитає певну інформацію, що дозволить підтвердити вашу особу, наприклад, реєстраційний номер (ID) вашої заявки, ім’я члена домогосподарства, який/яка буде отримувати допомогу. Будьте готові відповісти на ці запитання. 

Якщо ви не додали фото документів, вам треба зареєструвати заявку повторно. Система автоматично ідентифікує дублікат анкети і перевірена буде саме та, яка містить повні дані.

ЮНІСЕФ може ділитися вашими персональними даними лише з тими організаціями, на взаємодію з якими ви надали згоду, заповнюючи анкету. 

Наприклад, ЮНІСЕФ має надавати інформацію про вас і вашу родину банку для здійснення переказу, але ці дані захищатимуть правила банківської таємниці.

ЮНІСЕФ може поділитися вашими даними з іншими гуманітарними організаціями, що надають допомогу відповідним категоріям громадян.

ЮНІСЕФ зберігає персональні дані на добре захищеному сервері в хмарі. Ми використовуємо якісні та перевірені методи шифрування, включаючи асиметричне шифрування в стані спокою та передачі, що забезпечує максимальну безпеку інформації.

Тільки реєстрація на сайті register.unicef.org і заповнення обов’язкових пунктів анкети дозволить вам потрапити в перелік кандидатів на отримання допомоги від ЮНІСЕФ. 

Якщо ви не хочете надавати персональні дані, будь ласка, перегляньте інші програми ЮНІСЕФ і партнерів. Можливо, вони стануть вам у пригоді.

Отримання коштів

 

Я відповідаю вимогам до заявників, але досі не зареєструвався. А гроші потрібні терміново. Що робити?

У будь-якому випадку вашим першим кроком для отримання допомоги від ЮНІСЕФ має стати реєстрація на сайті register.unicef.org. Тільки так ви маєте шанс отримати допомогу. 

 

Яка інформація потрібна ЮНІСЕФ про мене і мою родину для нарахування допомоги?

 

ЮНІСЕФ потрібно знати  імена, прізвища, по батькові, дати народження, дані наявних документів та ідентифікаційних кодів всіх членів домогосподарства, а також мінімальну банківську інформацію основного отримувача допомоги (номер рахунку чи дебетової картки, куди можна переказати допомогу).

 

Як швидко перевірити статус заявки та рішення ЮНІСЕФ щодо нарахування допомоги?

Щоб дізнатись статус вашої заявки, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію “Спільно” 0 800 600 017 (щодня з 8:00 до 22:00, безоплатно).

 

Яку суму допомоги отримає моя сім’я?

Якщо ви відповідаєте критеріям, вам буде нараховано тримісячну допомогу в розмірі 2 220 грн на кожного члена домогосподарства, але не більше як на п’ятьох осіб. 

Наприклад, якщо у вашому домогосподарстві четверо, то, виходячи з розрахунку 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн. Або якщо вас п’ятеро чи більше, то, виходячи з розрахунку 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.

Якщо ви підпадаєте під критерії програми, то цю суму ви отримаєте єдиним банківським переказом протягом 4-х тижнів після подання заявки. 

Кількість членів домогосподарства х на 2 220 грн х 3 місяці, наприклад:

  • якщо вас троє: 2 220 х 3 особи х 3 місяці, ви отримаєте 19 980 грн.
  • якщо вас четверо: 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн.
  • якщо вас п’ятеро чи більше: 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.

 

 

Чи потрібно платити податки із отриманих коштів?

Ні, гуманітарна допомога від міжнародної організації не оподатковується. Відповідно до статті 165 Податкового кодексу України, сума  благодійної допомоги, яка виплачена  міжнародними благодійними організаціями які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу.

 

Коли я зможу отримати кошти на рахунок?

 

Якщо ваше домогосподарство відповідає критеріям учасника програми, а наведені дані не викликають сумнівів і не потребують додаткового уточнення, основний отримувач допомоги може очікувати переказу на рахунок протягом чотирьох тижнів після подання заявки через сайт register.unicef.org

Як довго триває процес розгляду анкети, винесення рішення та нарахування коштів?

 

Якщо ваше домогосподарство відповідає критеріям учасника програми, а надані дані не викликають сумнівів і не потребують додаткового уточнення, основний отримувач допомоги може очікувати переказу на рахунок протягом чотирьох тижнів після подання заявки через сайт register.unicef.org

Як часто і протягом якого часу ЮНІСЕФ надає допомогу за програмою? Це разова допомога чи щомісячна?

 На першому етапі ЮНІСЕФ здійснює виплату родинам, які відповідають критеріям, на кожного члена домогосподарства, але не більше як на 5 осіб. Програму розраховано на три місяці, а щомісячна сума на людину складає 2 220 грн.

Переказ здійснюється одноразово: на всіх осіб, за всі три місяці, єдиним платежем.

Наприклад, якщо у вашому домогосподарстві четверо, то, виходячи з розрахунку 2 220 грн х 4 особи х 3 місяці, ви отримаєте 26 640 грн. Або якщо вас п’ятеро чи більше, то, виходячи з розрахунку 2 220 грн х 5 осіб х 3 місяці, ви отримаєте 33 300 грн.

Цю суму ви отримаєте єдиним банківським переказом.

Якщо програму буде продовжено або в ЮНІСЕФ з’являться інші варіанти допомоги, ви отримаєте інформацію на вказаний email чи СМС.

 Зазначте це в анкеті або зверніться на гарячу лінію 0 800 600 017, повідомивши ID-номер вашої заявки. Ми працюємо над створенням альтернативних способів надання допомоги, наприклад, через поштове відділення. Проте це, імовірно, означатиме, що ви отримаєте виплату не так швидко, як через банк.

 

 

Як я можу витратити ці кошти? Чи є обмеження? Чи повинен я надавати будь-які документи про використання коштів?

 ЮНІСЕФ вірить, що родини в цей скрутний час будуть використовувати кошти з максимальною користю для себе та своїх дітей. В майбутньому з вами можуть сконтактувати телефоном і попросити про відгук щодо ефективності наданої підтримки.

 

Звідки у ЮНІСЕФ ці гроші?

 Ресурси для програм ЮНІСЕФ надходять із добровільних внесків урядів, міжурядових організацій, фондів, приватного сектору та окремих осіб. Саме ці ресурси ЮНІСЕФ використовує як джерела фінансування для підтримки програм та реалізації прав кожної дитини, особливо найбільш уразливих.

Проблеми із отриманням коштів

 

Сповіщення про платіж надійшло тиждень тому, але гроші на рахунок не надійшли. Що робити?

 Якщо ви отримали сповіщення та повідомили банківський рахунок, але не отримали грошей, зв’яжіться зі своїм банком і уточніть чи працює ваш рахунок. Якщо ні, зверніться за телефоном гарячої лінії 0 800 600 017. Ми з’ясуємо ситуацію та сконтактуємо з вами.

 

Я зареєструвався на сайті та заповнив анкету. Те саме зробив і мій сусід. Ми обидва є постраждалими від війни та маємо дітей, але сусіду нарахували допомогу, а мені ні. Чому так сталося і що робити, якщо моїм дітям потрібна термінова допомога?

 

Якщо ви не отримали допомоги, це може означати, що вказані вами дані не дозволяють визначити ваше домогосподарство як таке, що відповідає критеріям участі у програмі від ЮНІСЕФ на цьому етапі. Якщо ви вважаєте, що сталася помилка, ви можете надіслати апеляцію, і вашу анкету буде переглянуто. Для цього зверніться на гарячу лінію за номером 0 800 600 017 повідомте оператора, що хочете подати апеляцію. 

Якщо ви хотіли би уточнити або виправити дані анкети, наприклад, через зміну життєвих обставин, це також можна зробити через гарячу лінію 0 800 600 017. Поясніть оператору що саме ви хочете змінити і чому. Проте зауважте, що подання апеляції не гарантує іншого рішення по заявці та нарахування допомоги. 

 Зверніться на гарячу лінію “Спільно” за номером 0 800 600 017. Оператор зафіксує ваше звернення та мету дзвінка, можливо уточнить деякі дані. 

Якщо з’ясується, що ви відповідаєте вимогам до учасників програми, але отримали відмову у виплаті, з вами сконтактує один з партнерів ЮНІСЕФ, який відповідає за розгляд скарг і апеляцій. 

Якщо дійсно сталася помилка, вашу справу буде переглянуто, і ви отримаєте допомогу. Але можливо у відмови була причина, наприклад, неправильно вказані дані.

 

 

Моє домогосподарство відповідає вимогам до учасника програми, я заповнив і надіслав анкету. Але в мене немає рахунку в банку, мої діти хворі зараз, а я через брак грошей не можу їм допомогти. Чи може ЮНІСЕФ допомогти терміново і готівкою?

 Ми не можемо допомогти миттєво, але розуміємо, що в ситуації війни не завжди є можливість чекати на допомогу кілька тижнів. Тому ми передамо вашу справу на прискорений розгляд, що, можливо, дещо скоротить час очікування. Зверніться, будь ласка, на гарячу лінію 0 800 600 017 та повідомте суть проблеми та ID-номер вашої заявки. ЮНІСЕФ зробить усе можливе, щоби ви отримали допомогу якнайшвидше.  

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь