Ганнівська громада
Кіровоградська область, Новоукраїнський район

Питання – відповідь

Дата: 20.04.2022 09:35
Кількість переглядів: 238

 

 

Які документи має подати роботодавець для отримання компенсації витрат на оплату праці переселенців?

 

Відповідно до пунктів 4 та 5 Порядку надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2022 № 331 (далі – Порядок), для отримання компенсації витрат роботодавець не раніше ніж через 5 календарних днів після працевлаштування особи подає до базового центру зайнятості (філії обласного центру зайнятості):

заяву;

копію наказу про працевлаштування особи;

документ, що підтверджує працевлаштування на умовах, передбачених пунктом 2 Порядку;

відомості про працівників, які є застрахованими особами (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Заява подається роботодавцем до центру (філії), розташованого за місцезнаходженням роботодавця.

Форма заяви затверджена наказом Державного центру зайнятості від 21.03.2022 № 33. Ознайомитись з нею можна на вебсторінці Державного центру зайнятості.

Заява та зазначені документи можуть бути подані до центру (філії) роботодавцем особисто під час відвідування центру зайнятості або на адресу електронної пошти.

Також передбачена можливість подання заяви в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (процедура визначена в пункті 6 Порядку).

Детальніше за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/storinka/kompensaciya-robotodavcyam-za-vpo

 

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь