Рекрутинг у реаліях: як це працює для роботодавців і безробітних
Рекрутинг у реаліях: як це працює для роботодавців і безробітних
Сьогодні служба зайнятості демонструє нові можливості для роботодавців – якісно та оперативно підбирає кадри для підприємств на засадах рекрутингу.
Така форма роботи дозволяє розширювати коло пошуку вакансій та працівників за межі служби зайнятості, адже рекрутери працюють не лише з її клієнтами, а й з усіма, хто пропонує чи шукає роботу на повному ринку праці. Для цього використовуються бази даних різних джерел, зокрема, оголошення в засобах масової інформації, сайти пошуку роботи, соціальні мережі. Це дозволяє значно поповнити базу шукачів роботи, швидко поширювати інформацію про вакансії, а отже, здійснювати підбір кадрів більш оперативно та якісно.
Кожного дня фахівці з рекрутингу здійснюють щоденний моніторинг як шукачів роботи, так і охочих її надати. Аналізуючи можливості щодо укомплектування вакансій, ретельно вивчають вимоги роботодавців.
Не менш ретельно займаються і підбором кандидатів на робочі місця: вивчають їхні резюме, проводять співбесіди. За результатами такого відбору найбільш прийнятну кандидатуру направляють на співбесіду до роботодавця.
Водночас рекрутери не втрачають зв’язок із шукачами роботи – за їхньою згодою контактні дані та ключову інформацію щодо бажаної роботи зберігають і у разі появи відповідних пропозицій оперативно інформують в телефонному режимі.
Послуга є цікавою і для шукачів роботи, які в силу певних умов не можуть набути статусу безробітного й користуватися послугами центру зайнятості у повному обсязі.
Загалом від початку року більше 100 роботодавців знайшли своїх працівників, а близько 300 незайнятих громадян отримали постійну роботу.